Sunday, February 19, 2006

helista kui saab !!!!!!!!!!!!


Sellist venda ma passisin täna palju.. aka KAADER tegi taaskord tegusid.. nagu alati oli meid jällegi 5est 2 kohal.. äge ex ? a nuhh kõik omal ajal.. reede.. oli selline juhe päev chillikas mammuga ja muud ei mäleta.. vist.. kui tleb meelde siis kirjan ausalt.. :) laupäev aga oli k äge.. sain The Neiuga kokku ja chillasin ja hängisin.. shoppasime ja siis läksime lahku.. pexin sassi välja kellega me peaaegu koos motel paradisest tossud ostsime a.. ÄRGU NEIL JUMALA EEST MINU NUMBRIT OLGU!! JUMALA EEST ÄRGE TAHTKE ET INIMESED OSTAX EX... ei tegelt õhta oli k tore sain taaskord selle Neiuga kokku ja läksime tema poole.. seal oli hia rahulik mõnus olemine.. :) ;) !!! nuhhnii.. linna läksin õhta tagasi kus oli nagu eriti sexi täis laura ja ama.. ja väike ää vaevatud sass nende vahel.. see oli pull.. a jaa enne seda laupäev saime Kaadri meestega k kokku ja nuhh sai siis paika pandud et omme (pyhapäeval) lendame rsd juurde ja teeme tegusid.. sai siis k õhta kella aeg paika pandud.. mm.. aga nuhh pyhapäeva hommik siis taaskord algas orgiaga.. ajasime mehi kokku mõned ei and näole ja mõnd ei huvitanud.. MIS ASJA ? "..Rest mul on tunne, et oleme täna jälle 2ekesi räpi asjaga.." ja nu nii ta siis läksi ei ilmund.. BK'l oli vabandus.. vist nujaaa.. a nuhh temaga händlisime hiljem teemat.. a nuhh oota NYYD! lindistuse ajal toimus k ikke palju palju.. saime valma minu osa ja reffi ja siis hakkasime resdi asja tegema.. a ta GOT CARRIED WAY SOMETIMES.. nagu tal on tavax öelda aka ta enamvääm lõhkus oma riimide papri ää siis kui me akkasime tema osa tegema :P ja nuhh ex sa siis pyya olla tõsine kui mees pyyab meenutada mis ta sinna kokku kirjas.. ei jaa.. pull tuli.. ja veel pullim oli kaasa laulda siis kui mul pld ta sõnu ja siis ma pidi nunii umbes midagi leiutama.. kogu see asi tuligi 1 leiutis.. ja fakkin hea leiutid.. ja nuhh.. pull ongi, et ma saan öelda, et see tuli FAKKIN hea.. sest taaskord pidime me selle resdiga oma suva järgi tegema ehk nii kuda meile meeldis.. kedagi teist ju siiski pld nagu ytlema ja mõtlemas meiega.. BUT WAD CAN YA DO ? :P a ei lendasime peale lintamist siis k BK juurde ja checkasime ja andsime talle teema k2tte mis teha tuleb.. :) SCRATCH MASSIIIIIFFF ma usun et ta saab sellega häääästi akkama. ja asju.. vutt.. a jaaa.. enne bk juurde minekut: HELISTA KUI SAAB TEEMA!!! rsd siis rääkis oma naisega telefooonis ja.. nuhh pla pla pla... ja siis ytles: " a kuule helista kui saab..".. ma kukkusin laia häälega naerma.. ja vend räägib edasi.. vaatab otsa.."MIDA?" umbes.. ma ytsin talle.:"HELISTA KUI SAAB"... ta ise oli k kõht kõveras ja siis ta otsustas oma räppi k selle teema sisse panna.. ja siis oligi nii et helista kui saab oli palju palju kordi sisse lindistatud.. ajaa.. MINTTTTIIII MASSIIIIFFF oli k... seda jõime k.. selle ma sain Neiu käest eelmine õhta.. STEI TJUUND ja kasvatage ego, et te jumala eest ei mahux lifti ää :)..

õpetus sõnad ehk viimase nädala point: kui sa oled teemas.. siis palun ole teemas!!

3 Comments:

Blogger Mammu said...

jaa reede.. masiiiv ;P Meeletu :P

10:34 pm  
Blogger ull said...

ma veel mõtsin, et helistaks sulle nädalavahetusel. aga siis sai krediit otsa ja sul oli vist väga sisutihe nv ka ilma minuta :D

8:22 pm  
Blogger kazo said...

Helista, kui saad! :P

Ok, selleks nv'ks teen mingid kolm-neli biiti valma, ma loodan.

5:42 pm  

Post a Comment

<< Home