Wednesday, February 08, 2006

Tossavad aknad ja tahan tagasi !


oehh.. eile oli Teisipäev mil Neljapäev tegi proovi oli tore ja hea.. juhtus see mida ma kaua oodand olen.. Neljapäeval tuli vaixelt selline exprompt lugu.. see oli sex.. nagu.. mm.. kuidas terve punt korraga mõtleb.. HAAARRDDCOOORREEEEE... oehh.. ja tead:... muud pldki õieti vist.. selline kassiv töö ja muux aega ple.. :P damn.. a nuhh mudu siis k: magama!! Hommik... ! sellest pikalt ei räägi: ärakasime, sõime, vaatasime all põleb, kutsusime tuletõrje, ajasime mammu emme kuskilt kaugest spa'st koju.. mm... olime ilma elektrita, sõime jussis, käisime vanaema juures, tuli elekter.. n dats about it.. !!!
PILT: TAHAN TAGASI.. ma tahan sinna tagasi.. mai tea.. ainukesi kohti kus mul on hea ja ma tõesti ei mõtle millelegi muule kui see.. n veel paar asja.. a siiski see on k.. DAMAGE X ?
...MUUSIKA ON JU ALATI ILUS
JA MUUSIKUD ON ALATI ELUS..
kellel muusika on elu..
ON KA ILUS ELU..
ON KA ILUS ELU..
ON KA ILUS ELU......

1 Comments:

Blogger Mammu said...

Sa oled Parim, et mulle toeks oled!!!

Tahax ka sinna tagasi!

8:38 pm  

Post a Comment

<< Home