Monday, January 30, 2006

ELAME EILSES!!!!


EILE aka pyhapäev oli nagu nii PYHA päev kui pyha 1 päev sai olla.. sest KAADER tegi tegusid... nagu lasime yhe asja lintti... VOI VITTUUUAAAA... kui hea see tuli ise k ei uskund.. ja komentaarid n ilge head old siiani.. nuhh samas mammu oli liiga juhtmes, et seda kuulata seega tai öeld palju a 1 tartukas see oli leilis.. a ta sai mudugi bussi traffi j peale seda ja jäi bussist maha.. :D kahtlane ex ? :D SIISKI SIISKI.. teema k siis tänasest must saab ju keemiku abi ja tema isiklik komplekteerija.. SPETS! :D vais mis ? mis siis et mul keemia healjuhul 2 oli koolis ja mu sidemed ja oskused on 0!! YMMARGUNE NULL NOHH :D!! aga jah kell on 20:56 ja ma ootan yhte sõnumit.. väga ootan.. nagu ullu ootan.. ja samas.. peax minema tagasi merikale magama nuhh :D 9a tunni pääst ju yless ja tööle :D WHEEE.. angunii on buss jälle väike ja ma pean 2 tundi kauem seal istuma LITAKAD ON SEAL ATKOS NOHH :D.. paneme mudugi esmaspäewa ommikux väikse bussi mis viib su umbes 8ax viimsi ja edasi.. ei tea kas on seal bussis rohkem kui 16 insikut või jaa... NAAAHHUUIIII :D..aga jah.. tagasi nädalavahetuse juurde: BYE BYE BYE BYE !!! oli tore.. väga.. tore.. laupäev oli sex päev.. jah sina!! SINA!!! :) armas nuhh... hea on, et toredaid inimesi olemas :) aga jah.. kallis blogi lugeja.. ää arva, et sellest, et ma mammuga läksin lasin end heidutada.. kui sa vaid teax kui ääste me läbi saame... õppetund paljudele paljudele purunend suhetega inimestele.. miks su exist ei võiks saada su parim sõber ? KUS ON KALA ? mina ei saa aru :).. seega see blogi n pyhendatud 2ele neiule.. kaadrile.. BK'le, RSD'le ja neile kes mu aja toredax tegid :)

C yA NEXT TIME:. siis räägin pikemalt kuda täna panin kokku ca 1000 systalt HAHAHAHHAAAAAA:. milline elu ex ? :D

ja panin yhe töökaaslase quarantiini k :D mudu.. (nuhh nii muu seas)

olge musid :)

1 Comments:

Blogger Mammu said...

Sa oled mulle ka väga kallis... metsas saab olla ja muidu.... kõik on niis upper meil nüüd... et mitte öelda jälle :P

11:00 pm  

Post a Comment

<< Home