Sunday, January 29, 2006

tihe elu nohh!!


nagu ULME!! see pilt ei ole siin nalja pääst ex! ma nagu mingi.. sain reede masina taha.. hetkex.. mingi kuradi biidid vaja valma saada.. t2na on laupäev.. ma ple nagu suht sittagi valma saand :P NAISS!! hmm... pilte on 1 hea posu mis vajaxid korda tegemist... "AGA MEIL ON TEILE LAHENDUS: UUS JA KOMPAKTNE LAHENDUS.. KOKKU KÄIV ARVUTI.. "täpselt siuke tunne on praega nuhh.. u knoo.. et kohe yppab mingi kuju kuskilt ja akkab sellist laskama.. ajaa.. tagasi hetk siis k pildi juurde.. et peax selle sildi endale selja peale panema.. nagu ehk siis saab omi mõtteid mõelda.. tead kui jube see n.. ? nädalalõpp sa oled 5 päeva nädalas tööl old.. ja siis on nädalavahetus.. mil sul on KIBEKIIRETEGEVUS... ja mis sina oled ? FAKKIIINNGGG UNINE!!! see n nagu saxxor.. a ei jah.. F dat.. ! mudu oli hia päev.. hängasin yhe neiuga! ullu kena neiu on nohh :) saad aru ? hull.. ja kui sa arvad et sa tead kes see on.. SIIS SA EXID :P.. keegi ei tea.. keegi ei kahtlusta.. nuhh 1 teab.. jne a see n savi :P.. oehh a õhta lendasin ma BK juurde.. (meie kru dj kodu) ja nuhh seal oli mingi koogimoosishokolaadisaunamussinuss nagu.. see oli pull isegi.. RELAX... NOOOOOOOOOOT.. ikka ajasime mingeid asju seal lõppus ja vahetasime ideid mis tegema peab hakkama jne.. damage.. miks need blogid yldse olemas peavad olema ?.. ahh ? help me please nagu. jama on selles, et ma ei saa siia ju kirjata mõtteid ja paljusid hetki... sest need on.. nagu kinda inimeste vahelised.. mitte kellelegi teise mõeldud.. a mis siis kui sa tahad blogida ja terve su päev on olnud 1 kahe inimese vaheline side.. millest sa rääkida ei saa ? ! pull selles nuhh! tegelt.. jah.. see asi mis ma enne k rääksin.. vaata see reklaami pla..! nuhh point n selles k tegelt, et ma mingi käin ja ilastan mööda poode kus läppareid myyaxe.. see olex nagu lahendus igale mu murele.. saad aru ?.. :) tahad kingitust teha mle ? .. nuhh tee siis.. 1 ilus maci läppar olex hea.. ja ma olex elu lõpuni tänulik.. võin natuuuuuuuuuurraaaasss k plekkkaaaaadaaaa..:)

anyone ? keegi ?
kuskil ?
AE..(the was an echo)

FUUUUUUUCCCCKKKKK

aga jah.. ei ole ullu omme n ullem..
ja ilma on parem..

tegelt kutsus coala mind t2na croppi k..
a mina minna ei saand...

omme lindistama.. "..KAADER HAAA, SEE ON LIHTSUS JA LOOGIKA
RAFFAS KARJUB JAAA!! MEIE METOODIKA.."
ela nagu meie 1 blog haaval..
ole tubli
ma pole :=))))

2 Comments:

Blogger Mammu said...

ja hilisõhtu :P? kalli ;)

4:38 pm  
Blogger composa said...

nujaaa :)

9:04 pm  

Post a Comment

<< Home