Wednesday, February 01, 2006

Muusika on rohkem kui ...


Täna siis päev nagu iga teine. ommik töö ja õhta bussiga otse linna.. sain yhe meeldiva neiuga hetke kokku.. jumala lahe oli.. meil oli mõlemal FAKKKIIINNNGGG kiire ex... ja me pld 11 näind 24ndast detsembrist (miss ya coala) vutt.. Ta n kena u know.. a mehed olge ettevaatlikud ta n hõivatud :p!! oehh... ja nuhh ex ta siis ole.. ma olen nagu keemik BTW! ma nagu töötan teist päeva juba keemikuga koos.. äge ? mle täitsa meeldib keerasime igast asju pekki... :D!! aga nuhh f dat.. töö n see millest vabalajal ei räägita ma räägin :O!! TEGELIKULT ON TEEMA JA PILT TÄNA ASJAD K! kohe räägin.. AAA KAISA SAAB PYHENDUSE K: selle eest et ta mle eriti spetsi toitu eile andis.. värske kook.. ja värske salat..MMMMMM! pce! coala saab pyhenduse k :) ta oli ja ikka veel on mõnna ;) ! mammu k... et ta olemas on.. mis on hea.. :) ja Keemik töö juurest saab k.. omme ehk räägin natike mis teema temaga on..:)..
tagasi pildi ja pealkirja juurde. käisin yle mm.. 4.. päewa kodo.. P.tlnas nuh.. lendasin sinna.. ARVUTI SISSE.. KÕLLID PÕHJA..!!! ja lihtsalt kaifisin... NAGU NII EI sAA:: MAI SUuDA ELADA NII NUH;D siin on (merikal) rahulikud inimesed ja siin on muusika pahe.. seega ma ei puutu sellega siin eriti kokku TYYYRRRAAAAA:.... KÕLLID MÖIRKAMA INIMESED.!!! MUUD MOODI EI SAA::!!!!!!!!! seega... 1 asi mida ma igatsen n muusika.. muusika... mida rohkem sul on aega.. nagu seda aega mille eest maxtaxe..seda rohkem saad aru mida tegelikult hindad.. kes muusikat ei hinda...(muusika all laias laastun mõtlen tegelt 1kõik millist kunsti just viimases lauses i mean)... see on nagu KINDA FUCKED UP N A POINTLESS PERSON ? ei mai ytle seda.. kysin oopis.. !! oehh... väsitab kui sa 1e korra nädala puutud kokku nagu selle tegeliku enda ja selle tegeliku asjaga mis teha tahad.. mida armastad!! MUUSIKA!!

a ja see pilt k.. nagu täna see asi mis seal pildil valmib.. täna lihtsalt läksin ja kuulain seda.. NAGU LÕPUX SAIN:: JUMALA HAIGE:: MA PLD SIIANI ISE SEDA KUULATA SAAND KORRALIKULT (arvuti kõlaritega tehke pauku)! :) ja nuh see n nii HEA:: mle meeldib.. ma olen ainus k .. a nuhh endalgi hea.. ex.. siis soon soon soon.. näeb laivis..

trinzu n k tore btw!

wadremindsme! :D maolentäna sitaxsitax rääkindtelefoniga:D /ei viici lahku kirjata/ :D

12 min isaga..
6 min special ladyga..
4 min trinzuga
4 min rafuga ull ex ?

vutt..

aga jah. The beat must go on!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home